Новорічні свята позаду, попереду – нові можливості для власного розвитку, розвитку бізнесу, співробітників, пошук шляхів удосконалення клієнтського сервісу у вашому медичному закладі.
Ми подивились, що цікавого буде відбуватися у сфері приватної медицини, і підготували для вас підбірку найважливіших заходів в сфері приватної медицини, що відбудуться найближчим часом.
26 січня 2019
Medical Business Forum проводить День маркетингу для приватної медицини. 7 запрошених спікерів – експертів з маркетингу, інтернет-маркетингу та PR, клієнтського сервісу, бізнес аналізу – поділяться своїм досвідом, медичними кейсами та новими рішеннями.
Подія проводиться для:
- Для лікарів, які хочуть розвивати успішний медичний бізнес;
- Для топ-менеджерів приватних медичних заходів;
- Для тих, хто займається маркетингом та рекламою у сфері приватної медицини;
- Для тих, хто планує відкривати свою приватну клініку.
Серед тем заходу:
- «Стратегія smm-просування медичних послуг: чому ми витрачаємо багато і неефективно, а наші соцмережі не працюють».
- «Аромамаркетинг для приватних клінік».
- «Клінічні комунікації, які не дають клініці та лікарю втратити пацієнта».
- «Управління якістю в приватній медицині: лояльність, утримання, стандартизація процесів, робота зі скаргами, KPI та аудити, універсальні та індивідуальні рішення».
19 лютого 2019
Команда журналу «Медична справа» організовує семінар на тему «Кадрові ресурси медзакладу: все, що має знати керівник». Семінар присвячений кадровим питанням.
Подія проводиться для:
- Для керівників медичних закладів;
- Для тих, хто займається підбором та управлінням персоналу в медичних закладах;
- Для тих, хто планує відкривати свою медичну практику.
9 квітня 2019
Медичний тренінговий центр проводить тренінг «Фінанси для керівника медичної клініки».
У програмі тренінгу:
1. Фінансова звітність медичного підприємства – навіщо вона потрібна керівнику, що вона показує.
2. Витрати медичного центру. Аналіз та оптимізація. Калькуляція собівартості послуг.
3. Аналіз залежності Витрати – Об’єм – Прибуток. Ціноутворення послуг. Розрахунок беззбиткового об’єму продажів.
4. Ключові показники ефективності клініки.
Подія проводиться для:
- Для лікарів, які хочуть розвивати успішний медичний бізнес;
- Для топ-менеджерів приватних медичних заходів;
- Для тих, хто планує відкривати свою медичну практику.
Медичний тренінговий центр також проводить інші тренінги. Найближчі:
- 28 лютого 2019 – «Конструктивні шляхи реагування на скарги та претензії пацієнтів». Подія у Фейсбук
- 12-13 березня 2019 – «Роль адміністратора в медичній клініці». Подія у фейсбук
Сподіваємось, заходи будуть корисними для вас!