Коли пацієнт телефонує в медичний заклад для запису на прийом, оператор колл-центру чи адміністратор на рецепції повинен мати швидкий доступ до інформації – чи вільний лікар для прийому в той час, що цікавить пацієнта, який час в обраного лікаря вільний, до кого ще з лікарів потрібної спеціальності можна записати пацієнта, чи є вільний кабінет для прийому тощо.
Працівник клініки повинен швидко надати пацієнту необхідну інформацію, без очікування на уточнення та без повторних дзвінків, адже все це впливає на оцінку пацієнтом якості обслуговування в клініці. І ще важливий момент: головне, щоб, коли пацієнт з’явиться в медичному закладі, не виявилось, що немає вільного кабінету на прийом чи лікар, до якого пацієнта записано, не приймає в той день. На жаль, таке трапляється, і щоб уникнути таких неприємностей, є сенс подумати над автоматизацією ведення графіку прийомів лікарів.
Як ведеться запис пацієнта на прийом в медичній інформаційній системі ІМЕД
При вхідному дзвінку (з підключеною до системи IP телефонією) від вже зареєстрованого в програмі пацієнта на робочому столі оператора відкривається форма, в якій вказано прізвище, ім’я пацієнта та інформація про історію замовлених ним послуг, а також інформація про наявність боргу за минулі візити чи авансові оплати.
З цієї форми за допомогою кнопки «Запис на прийом» легко записати пацієнта до потрібного спеціаліста. При натисканні на кнопку відкривається вікно графіку прийомів лікарів. Завдяки календарю та фільтрам (пошук по спеціальності, по лікарю, по медичному центру, якщо це мережа) оператор колл-центру швидко знаходить потрібний день, лікаря та кабінет для проведення прийому.
Якщо телефонує пацієнт, якого ще немає в системі, при вхідному дзвінку відкриється форма, з якої легко зареєструвати пацієнта в програмі та записати його на прийом.
По факту запису на прийом система сама відправляє пацієнту смс-повідомлення з інформацією про день та час візиту.
Кольори в графіку прийомів лікарів
Для зручнішої роботи з графіком в ІМЕДі використовуються 6 кольорів часових слотів:
- Рожевий колір – вільний для прийому час;
- Синій колір – на цей час вже є запис на прийом;
- Жовтий колір – пацієнт знаходиться в клініці та очікує прийому;
- Помаранчевий колір – пацієнт вже у кабінеті лікаря, триває прийом;
- Зелений колір – прийом закінчився, пацієнт вже розрахувався за послуги, оформлено фінансові документи;
- Фіолетовий колір – пацієнт очікує можливості потрапити на прийом до спеціаліста, коли у нього з’явиться вільний час.
Час прийому
Перевагою ІМЕДу також є те, що при плануванні можна вказувати довільну тривалість часового слоту для прийому пацієнтів для кожного спеціаліста окремо. У випадку, коли тривалість прийому пацієнта відрізняється від встановленої запланованої тривалості прийому, система автоматично скоригує залишок вільного часу в порожніх слотах.