Що необхідно підготувати для початку роботи в програмі ІМЕД
Перш, ніж почати вести облік в програмі, її треба для цього налаштувати, тобто внести первинну інформацію, яка знадобиться для подальшої роботи. Ми підготували перелік тих даних, які необхідно підготувати для початку роботи в медичній інформаційній системі ІМЕД.
- Мінімально необхідні дані для початку налаштування програми ІМЕД (створення користувача)
- ФІО користувача програми
- Посада користувача
- Контактний номер телефону,
- Адреса електронної пошти
- Створення паролю для входу в програму
- Мінімально необхідні дані для початку роботи в програмі ІМЕД
- Реквізити організації, від імені якої буде здійснюватися продаж (телефони, юридична та фактична адреси, електронна адреса, система оподаткування, банківський рахунок, каси)
- Контактні дані медичного закладу (телефони, адреса, електронна адреса)
- Перелік медичних послуг (структурований по групах), що надаються медичним закладом
- Перелік співробітників, що працюють на підприємстві (включаючи лікарів та медичний персонал) з їх контактними даними
- Перелік приміщень (кабінетів) клініки для прийому пацієнтів
- Питання, на які треба мати відповідь у процесі налаштування програми ІМЕД
- Чи має медичний заклад декілька підрозділів, у розрізі яких реєструються доходи чи витрати? Якщо відповідь – так, по треба мати перелік цих підрозділів
- Чи має медичний заклад декілька складів (комірок), у розрізі яких ведеться облік матеріальних цінностей? Якщо відповідь – так, то треба мати перелік цих складів
- Чи має підприємство зареєстровані у чинному порядку засоби фіскалізації (реєстратори розрахункових операцій, касові апарати), які треба підключити до програми? Якщо відповідь – так, то ці засоби повинні бути підключені до комп’ютерів, на яких встановлюється програма
- Чи є на підприємстві існуюча дисконтна/бонусна програма? Якщо відповідь – так, то треба мати зведені правила надання знижок, нарахування-витрачання бонусів і залишки бонусів на початок роботи в програмі ІМЕД
- Чи буде проводитись облік матеріальних цінностей у розрізі серійних номерів та термінів зберігання?
- Чи буде для оплати клієнтом використовуватись банківський термінал? Якщо відповідь – так, то треба мати договір з банківською установою, з інформацією про комісію банку при прийманні платежів.
- Чи буде в програмі ІМЕД нараховуватися заробітна плата персоналу? Якщо відповідь – так, то треба мати інформацію про види нарахувань, які прийняті у медичному закладі, а також схеми заохочення у вигляді відрядної оплати та бонусів
- Чи використовуються у поточній діяльності медичного центру такі засоби комунікацій, як: електронна пошта, мобільна телефонія, IP-телефонія, месенджери (Skype, Viber, Telegram і т.ін.), сервіси масових розсилок повідомлень? Якщо відповідь – так, то треба мати інформацію про параметри підключення до цих засобів.
- Чи використовується у поточній діяльності медичного центру діагностичне обладнання, яке потрібно підключати до програми ІМЕД для передачі даних у програму з ціллю зберігання в історії хвороби пацієнта та формування протоколів дослідження. Якщо відповідь – так, то треба мати перелік цього обладнання з інформацією про моделі та документацію на обладнання.
- Чи користується медичний центр послугами сторонніх лабораторій для проведення аналізу зібраних у пацієнтів біологічних матеріалів? Якщо відповідь – так, то треба мати перелік цих лабораторій з контактними даними їх співробітників, відповідальних за технічне обслуговування поточної діяльності.
- Чи користується медичний центр послугами порталів по пошуку лікарів (doc.ua, likarni.com і т.ін.). Якщо відповідь – так, то треба мати перелік цих порталів.
- Чи надаються послуги пацієнтам за рахунок страховових компаній? Якщо відповідь – так, то треба мати перелік цих страхових компаній і копії договорів.
Якщо у вас виникнуть запитання, звертайтесь, будь ласка, до вашого консультанта по програмі ІМЕД.
Популярні статті: