Навіщо потрібно оновлювати програму ІМЕД

У розробників робота над програмним забезпеченням після його випуску не припиняється і триває постійно. Вони турбуються про нові функціональні можливості для вашого бізнесу, про актуальність форм звітності з урахуванням вимог законодавства, про зручність вашої роботи в програмному продукті, а також про можливості інтеграцій з різноманітними сервісами та обладнанням, які ви можете потребувати у вашій роботі.

Ми постійно працюємо над поліпшенням програми ІМЕД, враховуючи побажання та потреби наших клієнтів. Так з’являються нові функції, які дають можливість співробітникам клінік, медичних центрів, салонів естетичної косметології більш зручно та гнучко організовувати процеси, пов’язані з наданням послуг їхнім клієнтам.    

 

ЧОМУ ВАРТО РЕГУЛЯРНО ОНОВЛЮВАТИ ПРОГРАМУ ІМЕД

 

Оновлення виходять на двох рівнях: оновлення самої програми (конфігурації) та оновлення платформи, на базі якої, власне, і працює ця програма.

Оновлення платформи дають можливість:

  • підвищити гнучкість, простоту налаштування та продуктивність системи;
  • уможливити чи спростити інтеграцію із зовнішніми програмами, сервісами і торговим обладнанням, наприклад, еквайринговими терміналами;
  • використовувати нові засоби швидкої розробки додатків;
  • забезпечити швидку паралельну роботу в програмі великої групи користувачів;
  • підвищити безпеку системи.

Також розробники постійно працюють над удосконаленням інтерфейсу для легкого освоєння системи, оформлення робочого простору під потреби користувача, вбудованих інструментів формування звітів і друкованих форм.

Оновлення конфігурації включають, наприклад, нові форми звітності відповідно до вимог законодавства (вони випускаються достатньо часто), та нові функціональні можливості.

В останніх оновленнях самої конфігурації ІМЕД ми працювали над поліпшенням деяких функцій, якими вже користуються наші клієнти, та над новими можливостями, зокрема:

  • Більш зручний запис на прийом;
  • Оплата послуги: тепер клієнт може оплатити послуги, поки чекає свого часу прийому у спеціаліста. Раніше оплата була можлива лише після того, як послуги були надані. Зараз існують обидва варіанти, і ви гнучко можете керувати цим процесом.
  • Коригування станів робіт медичного призначення: є можливість автоматично закрити ті роботи, що «тягнуться» з минулих періодів;
  • Протокол роботи спеціаліста;
  • Шаблон протоколу: на прохання клієнтів ми реалізували можливість додавати довільний параметр та робити певні параметри обов’язковими.  

Важливо звернути увагу на те, що у разі нерегулярних оновлень програми фахівцям потрібно буде встановлювати відразу декілька пропущених релізів. Це робить процес оновлення тривалішим та складнішим. Про це слід пам’ятати у випадку, якщо вам терміново знадобляться якісь нові форми звітності чи підключення якогось обладнання, яке можливе лише при більш свіжій версії програми.

Для отримання оновлень ми пропонуємо підписку на пакет, куди входить доступ до оновлень та 3 години роботи спеціаліста, які можна використати на встановлення оновлень, консультування, технічну підтримку тощо.  

Вартість пакету – 2150 грн.

Якщо ви вже користуєтесь програмою ІМЕД, наші спеціалісти покажуть і розкажуть детальніше, що нового з’явилось в програмі. Якщо ви лише плануєте розпочати роботу, ви отримаєте вже нову версію ІМЕДу з усіма поточними функціями.

За консультацією звертайтесь до наших менеджерів за телефонами (044) 209 93 20, (067) 467 90 05.

Поділитись...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on VK
Популярні статті: