Мережі лабораторій зазвичай автоматизують свою роботу за допомогою лабораторних інформаційних систем (ЛІС). Таке програмне забезпечення для лабораторій враховує усю специфіку діяльності цієї сфери – від прийому замовлення (від пацієнта чи з медичного центру), проведення лабораторних досліджень та відправлення їх результатів пацієнту чи в медичний центр.
Якщо у вас мережа пунктів забору біологічного матеріалу для лабораторних досліджень і ви співпрацює з лабораторіями у частині проведення лабораторних досліджень, вам також може знадобитися щось на кшталт спрощеної лабораторної інформаційної системи.
Ми пропонуємо вам розглянути нашу програму ІМЕД. Інформаційна система ІМЕД має всі можливості, які необхідні для автоматизації бізнес-процесів в мережах пунктів забору біологічного матеріалу для лабораторних досліджень – від оформлення замовлення клієнта до отримання фінансового результату діяльності підприємства.
МОЖЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ІМЕД ДЛЯ ЛАБОРАТОРНОГО БІЗНЕСУ
РЕЄСТРАЦІЯ КЛІЄНТІВ
Ведення клієнтської бази: реєстрація клієнта в інформаційній системі, збереження контактних даних та інформації про всі замовлені послуги; швидкий пошук клієнта в системі, фіксація результатів досліджень в карточці клієнта.
РЕЄСТРАЦІЯ БІОМАТЕРІАЛІВ
Автоматизація процесів реєстрації та обробки зразків: підбір контейнера відповідно до виду лабораторного дослідження, формування та друк штрихкоду, формування партій біоматеріалів для відправлення в лабораторію, відстеження статусу роботи з біоматеріалами.
РОБОЧЕ МІСЦЕ АДМІНІСТРАТОРА
Робоче місце адміністратора дозволяє швидко зареєструвати чи знайти клієнта в системі, оформити замовлення, вибравши зі списку потрібні лабораторні дослідження, сформувати штрихкоди та роздрукувати замовлення; прийняти оплату.
РОБОТА З РІЗНИМИ ЛАБОРАТОРІЯМИ
Програма дозволяє завантажувати прайс-листи різних лабораторій та на основі вказаних параметрів (по замовчуванню – на основі собівартості лабораторного дослідження) автоматично обирає лабораторію, в якій буде виконуватися те чи інше лабораторне дослідження.
ЦІНОУТВОРЕННЯ
Програма дає можливість застосовувати різні схеми ціноутворення та системи знижок, формувати прайс-листи, завантажувати прайс-листи лабораторій та постачальників, з якими співпрацює підприємство, контролювати взаєморозрахунки з клієнтами та постачальниками.
CRM-СИСТЕМА
Система дає змогу збирати дані про клієнта – не лише його контактні дані, а й його історію відвідувань клініки (частоту та регулярність звернень), побажання та відгуки тощо, а також сегментувати клієнтів, планувати різні активності – відправляти імейли, смс, результати досліджень на імейл клієнта прямо із програми, формувати аналітичну звітність.
СКЛАДСЬКИЙ ОБЛІК
В інформаційній системі ІМЕД передбачено ведення складського обліку – витратних матеріалів, інструментів, обладнання. Медсестра чи завідувач складу фіксує переміщення матеріалів з моменту їх замовлення у постачальника до списання у використання.
ФІНАНСОВИЙ ТА УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК
Програма ІМЕД має широкі можливості формування фінансової та управлінської звітності – за різними показниками діяльності, в різних розрізах, за певні періоди часу, що дає можливість керівництву порівнювати дані, аналізувати динаміку росту, своєчасно приймати ефективні управлінські рішення, “бачити” бізнес як на долоні в режимі реального часу.
ТЕХНІЧНІ ПЕРЕВАГИ ПРОГРАМИ ІМЕД
- гнучкість в налаштуваннях та допрацюваннях/адаптації функціоналу до потреб конкретного лабораторного закладу;
- зручна система налаштування прав доступу користувачів до тих чи інших розділів програми;
- реалізована інтеграція з IP телефонією;
- можливість інтеграції з іншими інформаційними системами (лабораторними, медичними тощо);
- підключення обладнання.
ВИГОДИ АВТОМАТИЗАЦІЇ ЛАБОРАТОРНОГО БІЗНЕСУ З ПРОГРАМОЮ ІМЕД
Автоматизуйте всі процеси вашого лабораторного бізнесу – від реєстрації клієнта до отримання фінансових показників діяльності – за допомогою програми ІМЕД та отримайте відчутні переваги у роботі вашої мережі пунктів забору біологічного матеріалу для лабораторних досліджень.
- Підвищення контролю якості преаналітичного етапу;
- Зменшення впливу людського фактору та мінімізація кількості помилок;
- Точний матеріальний облік та якісне управління витратними матеріалами;
- Ціноутворення та зручна робота з прайс-листами;
- Впорядкована робота з клієнтами, постачальниками та підрядниками;
- Детальна статистична та аналітична звітність.
Ми проведемо для вас демонстрацію інформаційної системи ІМЕД та покажемо, як вона може допомогти вам в управлінні та розвитку вашого лабораторного бізнесу. Для замовлення консультації заповніть, будь ласка, форму нижче або зв’яжіться з нашим менеджером за номерами телефону (044) 209 93 20, (067) 467 90 05.