5 можливостей медичної інформаційної системи для клініки

Коли ми запитуємо власника медичної клініки/медичного центру, навіщо йому медична інформаційна система, то у відповідь чуємо, як правило, «для автоматизації основних процесів»,  «потрібна CRM для клініки», «для обліку діяльності». І це правильно. Медична інформаційна система (МІС) – це дієвий інструмент і для спрощення та прискорення щоденних рутинних операцій, і для оцінки та аналізу діяльності медичного бізнесу, стратегічного планування та подальшого розвитку клініки/медичного центру.

Ми відібрали 5 основних можливостей МІС, які вже зі старту будуть приносити відчутну користь та вирішувати щоденні завдання в діяльності медичного закладу.

 

1. ЗАПИС НА ПРИЙОМ

 

Медичні інформаційні системи дають можливість швидко реєструвати пацієнта на прийом, вести графік прийомів лікарів, управляти завантаженістю кабінетів.

При вхідному дзвінку з інтегрованою IP телефонією форма для реєстрації пацієнта автоматично з’являється на робочому столі працівника реєстратури чи оператора колл центру. Система самостійно підбере вільний кабінет для проведення прийому в певний час у певного лікаря. МІС також можна інтегрувати з сервісами doc.ua та likarni.com, що дозволить без зайвих зволікань записати пацієнта на прийом.

В медичних інформаційних системах є всі інструменти, необхідні для оперативної та повноцінної роботи реєстратури і колл центру медичного закладу. Інформаційна система дозволяє формувати звіти по завантаженості лікарів, по об’ємах наданих послуг та збирати статистику звернень по тих чи інших послугах.

 

2. CRM ДЛЯ КЛІНІКИ

 

Найважливіше для приватного медичного закладу – це пацієнти, їх залучення та утримання, постійна взаємодія з ними. CRM система допомагає не лише збирати контактну інформацію пацієнтів, а й організовувати комунікацію з ними – наприклад, повідомляти в смс чи імейл сповіщеннях про акційні пропозиції чи заходи, що відбуватимуться в медичному закладі, надсилати привітання зі святами та днями народження, таким чином бути завжди на зв’язку.

 

Як утримати пацієнтів та завоювати їх лояльність
Часто виявляється, що клініки в гонитві за новими клієнтами забувають про існуючих клієнтів і не працюють з ними. А утримання існуючого клієнта коштує дешевше, ніж залучення нового. Такі можливості не можна упускати.   КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ Задоволені вашим сервісом пацієнти - це нові залучені пацієнти вашого медичного центру. Однак задоволені послугою клієнти не стають автоматично постійними і лояльними. Для цього необхідно з ним вибудовувати відносини, встановлювати контакт на емоційному рівні, необхідне періодичне...

 

Окрім того, CRM система підтримує підключення IP телефонії, що дозволить швидко реєструвати нового пацієнта в базі даних. Пацієнт, що звертається повторно і вже є в системі, миттєво ідентифікується, і адміністратор може звернутися до нього на ім’я. В системі зберігаються записи дзвінків, які можна прослуховувати, аналізувати та використовувати для поліпшення клієнтського досвіду пацієнтів вашої клініки.       

В CRM системі працівники колл-центру, адміністратори можуть планувати для себе завдання та нагадування, наприклад, запросити пацієнта на повторний прийом чи відправити смс з інформацією про візит до клініки.    

Завдяки автоматизації збору та обробці інформації по пацієнтах у працівників медичного закладу вивільниться додатковий час та підвищиться продуктивність.  

 

3. МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ

 

Основна діяльність медичного закладу – надання медичних послуг, це щоденна робота медичного персоналу. В медичній інформаційній системі є весь необхідний інструментарій для роботи лікарів та медсестер.

Робоче місце лікаря в системі дає можливість швидко підготувати консультаційний висновок спеціаліста чи протокол дослідження за готовими шаблонами медичних документів. Це зекономить час лікаря, і замість того, щоб заповнювати форму вручну, він приділить більше часу розмові з пацієнтом чи зможе провести ще один прийом.

Окрім того, інформація, що зберігається в електронній медичній карті пацієнта в МІС – попередні діагнози, результати обстежень, курси лікувань – дозволить лікарю більш якісно надавати медичну допомогу пацієнту.     

 

 

Медична сестра має велике коло обов’язків в медичному закладі: догляд та підготовка пацієнтів до діагностичних обстежень, виконання лікарських призначень, проведення маніпуляцій, збір і доставка біологічного матеріалу для лабораторних досліджень, ведення медичної документації. Медична система допоможе медсестрі оперативно виконувати свою роботу:    

  • автоматично формувати завдання на основі створених замовлень;
  • формувати дані про зібраний біологічний матеріал для відправки в лабораторії;
  • списувати використані в процесі маніпуляцій матеріали та вести складський облік витратних матеріалів і медикаментів;
  • формувати партії біологічних матеріалів при передачі їх кур’єру лабораторії;
  • контролювати отримання результатів діагностичних досліджень;  
  • формувати журнал прийому пацієнтів.

Інтеграція медичної системи з інформаційною системою лабораторії дозволить отримувати готові результати діагностичних досліджень та автоматично надсилати їх на електронні адреси пацієнтів.

 

4. СКЛАДСЬКИЙ ОБЛІК

 

Медична інформаційна система допоможе клініці організувати складський облік – вести облік витратних матеріалів, лікарських засобів, інструментів, обладнання. Як правило, старша медсестра чи завідувач складу фіксує переміщення матеріалів в клініці з моменту їх замовлення у постачальника до списання у використання, і для цього в системі передбачено автоматизоване робоче місце.    

 

Оптимізація використання ресурсів медичного закладу
Для розвитку медичного закладу потрібні вільні кошти, тож оптимізація витрат та економія ресурсів вкрай необхідні. Ділимося з вами практичними порадами, як побудувати в медичному центрі чи клініці систему здорової економії. Система планування та обліку Запровадьте систему планування: у вас має бути чіткий план витрат, якого ви повинні дотримуватися. Перевищення суми планових витрат має бути детально проаналізовано. Контроль статей витрат та утримання від незапланованих необгрунтованих витрат допоможе збільшити прибуток медичного закладу....

 

5. ЗВІТНІСТЬ ДЛЯ КЕРІВНИКА

 

Для розвитку медичного закладу важливо аналізувати його поточну діяльність. В цьому МІС є незамінним інструментом, адже в ній консолідуються дані, на основі яких формується звітність та приймаються управлінські рішення. Інформаційна система дозволяє “бачити” бізнес в режимі реального часу.

Завдяки МІС керівник зможе отримувати аналітичні звіти в різних розрізах для вирішення поточних завдань та управління ресурсами медичного закладу:

  • управлінський баланс, звіт про прибутки та збитки, звіт про переміщення грошових коштів
  • розрахунок собівартості послуг
  • інформація про дебіторську та кредиторську заборгованість;
  • завантаженість кабінетів — які з них максимально завантажені, а які недозавантажені; чи є потреба виділити додатковий кабінет для того напрямку послуг, що користується попитом та генерує найбільше прибутку; 
  • прибутковість напрямків діяльності медзакладу — який напрямок найприбутковіший, а який не окуповує інвестицій; які послуги користуються найбільшим попитом;
  • завантаженість персоналу;
  • використання діагностичного обладнання — наскільки активно використовується обладнання медичного центру, чи немає простоїв;
  • контроль витратних матеріалів.

 

Поділитись...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on VK
Популярні статті: