Оптимізація використання ресурсів медичного закладу

Для розвитку медичного закладу потрібні вільні кошти, тож оптимізація витрат та економія ресурсів вкрай необхідні. Ділимося з вами практичними порадами, як побудувати в медичному центрі чи клініці систему здорової економії.

Система планування та обліку

Запровадьте систему планування: у вас має бути чіткий план витрат, якого ви повинні дотримуватися. Перевищення суми планових витрат має бути детально проаналізовано. Контроль статей витрат та утримання від незапланованих необгрунтованих витрат допоможе збільшити прибуток медичного закладу.

Календарний план доходів та витрат

Система планування дасть можливість фінансовому директору медцентру вести календарний план надходжень та графік витрат та планувати платежі таким чином, щоб зберегти на рахунку компанії достатній об’єм коштів та уникнути періодів без коштів на рахунку.

 

Стратегічна економія

Тактична економія (тут і зараз) в короткостроковій перспективі здається більш вигідною, аніж стратегічна, однак, вона може мати негативний вплив на бізнес. Стратегічна економія системна та приносить результат в довгостроковій перспективі.

 

Категорії витрат

Доцільно розділити витрати медичного закладу на три категорії: те, на чому можна економити, те, на чому можна економити при певних обставинах, і те, на чому економити неможна. В такому випадку при потребі терміново зекономити ви будете знати, на чому можна «урізати» витрати з мінімальною втратою для роботи вашого медичного центру.

 

Пріоритети

Визначте пріоритети і сфокусуйтеся на досягненні важливих довгострокових цілей. Це допоможе вам правильно розподілити ресурси.

 

«Вузькі місця» бізнесу

Визначте «вузькі місця» в роботі медичного центру – ті місця, на яких зупиняються бізнес-процеси, високе навантаження на якомусь з етапів виробництва послуги, яке затримує отримання готового результату. Наприклад, перевантажена медична сестра, яка не встигає виконати всі призначені пацієнтам маніпуляції.

 

Як утримати пацієнтів та завоювати їх лояльність
Часто виявляється, що клініки в гонитві за новими клієнтами забувають про існуючих клієнтів і не працюють з ними. А утримання існуючого клієнта коштує дешевше, ніж залучення нового. Такі можливості не можна упускати.   КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ Задоволені вашим сервісом пацієнти - це нові залучені пацієнти вашого медичного центру. Однак задоволені послугою клієнти не стають автоматично постійними і лояльними. Для цього необхідно з ним вибудовувати відносини, встановлювати контакт на емоційному рівні, необхідне періодичне...

 

Річні контракти з постачальниками послуг

Якщо ви, як правило, замовляєте товари чи послуги в одних і тих же постачальників на постійній основі, ви можете домовитися про більш вигідні умови постачання і уникнути підвищення ціни на певний період часу, уклавши річний контракт.

 

Персонал

Наймайте нових співробітників, коли впевнитеся, що в цьому є гостра необхідність і ваш існуючий персонал завантажений на 100%. В штаті можуть бути працівники, які за невелике підвищення заробітної плати візьмуть на себе додаткові зобов’язання.

 

Системний бізнес

В розвитку вашого медичного центру робіть ставку не на окремих «зірок» медичної науки в штаті, а на системний підхід, при якому унікальна бізнес ідея поєднується з першокласним сервісом зі щирою турботою про клієнта, вмілим управлінням людьми та фінансами.

Автоматизація медичного закладу на базі медичної програми «ІМЕД» допоможе вам у побудові прибуткового системного бізнесу.

 

Поділитись...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on VK
Популярні статті: