Маркетинг
Гнучка сегментація

Знайте кожного свого клієнта, його потенціал та перспективи розвитку! за допомогою CRM-системи в ІМЕДі Проводьте детальну сегментацію клієнтської бази за потрібними вам критеріями:

  • нові клієнти за певний період;
  • постійні клієнти;
  • ті, що перестали відвідувати заклад після першої консультації;
  • клієнти, що повернулися повторно;
  • прибуткові клієнти;
  • клієнти, що відвідували певних лікарів;
  • клієнти, що замовили ті чи інші послуги;
  • втрачені клієнти.

Швидко знаходьте необхідний сегмент та працюйте над підвищенням лояльності клієнтів!

Ефективність каналів продажів та маркетингових кампаній

Інвестуєте в маркетинг? ІМЕД допоможе оцінити ефективність та прибутковість тих чи інших каналів продажів та маркетингових кампаній. Фіксуйте канали, через які до вас приходять клієнти, розраховуйте вартість залучення клієнта по кожному каналу та оцінюйте прибутковість кожного з них.

Відслідковування результатів кампаній та оцінка ефективності каналів продажів важливі для своєчасного внесення змін в стратегію маркетингових комунікацій.

Масова відправка листів та смс

Повідомляйте клієнтам про акційні пропозиції у вашій клініці, нагадуйте про себе тим, хто давно у вас не був, відправляючи масові електронні листи та смс-повідомлення. Для цього необхідно відфільтрувати клієнтів за критеріями, створити сегменти та обрати потрібний сегмент для відправки йому інформації.

Прямо з ІМЕДу відправляйте пацієнтам на електронну пошту результати лабораторних досліджень.

Плануйте роботу з клієнтами прямо в МІС ІМЕД – створюйте події,  увімкніть нагадування про них, і система вчасно повідомить вам про час їх виконання. Календар покаже ваші заплановані дії та завдання на день, тиждень, місяць.

Програми лояльності

Програма лояльності – дієвий інструмент для підвищення лояльності та збільшення кількості постійних клієнтів вашого медичного центру чи клініки. ІМЕД дає можливість реалізувати програми лояльності з дисконтними та накопичувальними бонусними картами.

Створюйте для ваших постійних клієнтів особливі умови обслуговування, і вони звернуться саме до вас, коли їм буде потрібна консультація, обстеження чи лікування.

Станьте співавтором,
запропонуйте ідею
додаткового функціоналу
системи ІМЕД