Медична інформаційна система ІМЕД має зручний інструмент для формування графіку прийому лікарів: зрозумілий інтерфейс, можливість встановлювати довільну тривалість прийому пацієнта, кольорові позначення для статусів візитів (відбулись, не відбулись, мають відбутися).
Графік прийому лікарів в ІМЕДі інтегрований з сервісами doc.ua та likarni.com, тобто оператори колл-центрів цих сервісів можуть напряму і швидко записувати пацієнтів, що звернулися до них, на прийом у клініку на вільний час до вільного фахівця.
В МІС ІМЕД є весь необхідний інструментарій для роботи лікаря:
- фіксування інформації про обстеження пацієнта під час прийому;
- призначення лабораторних та інших досліджень;
- підготовка висновку про діагноз пацієнта та курс лікування;
- використання шаблонів медичних документів, довідників хвороб, лікарських засобів;
- робота з медичними протоколами;
- можливість перегляду необхідної інформації по пацієнту: попередні діагнози, результати обстежень, курси лікування;
- створення власних шаблонів та довідників;
- зберігання та доступ до графічних медичних зображень та відео.
Медична сестра має велике коло обов’язків в медичному закладі: робота з пацієнтами (догляд та підготовка до діагностичних обстежень), виконання лікарських призначень, проведення маніпуляцій, збір і доставка біологічного матеріалу для лабораторних досліджень, ведення медичної документації.
В медичній системі ІМЕД реалізовано робоче місце медсестри, яке допоможе їй виконувати свою роботу:
- автоматично формувати завдання на основі створених замовлень;
- фіксувати виконані дії протягом робочого дня;
- формувати дані про зібраний біологічний матеріал для відправки в лабораторії;
- списувати використані в процесі маніпуляцій матеріали;
- вести складський облік витратних матеріалів та медикаментів;
- формувати партії біологічних матеріалів при передачі їх кур’єру лабораторії;
- контролювати отримання результатів діагностичних досліджень;
- формувати журнал прийому пацієнтів.
запропонуйте ідею
додаткового функціоналу
системи ІМЕД