CRM-система ІМЕДу – програма для ведення клієнтської бази – незамінний інструмент роботи менеджера з продажів та маркетолога: вся необхідна інформація в одному місці. Система дає змогу збирати всі дані про клієнта – не лише його контактні дані, а й його історію відвідувань клініки (причини, частоту та регулярність звернень), побажання та відгуки тощо.
Зібрана статистика дозволяє проводити детальний аналіз, виявляти слабкі і сильні сторони медичного закладу, усувати недоліки в роботі та поліпшувати якість обслуговування.
Відслідковуйте в CRM, як розподіляються ваші клієнти по всіх стадіях процесу продажу від першого контакту до оплати послуг.
Воронка допоможе зрозуміти, на якому етапі відсіюються клієнти, і стане основою для детального аналізу та прийняття управлінських рішень щодо поліпшення процесу продажу, підвищення якості маркетингових комунікацій та в цілому клієнтського сервісу у вашому медичному закладі.
Менеджери з продажів, оператори колл центру можуть планувати роботу з клієнтами прямо в ІМЕДі – створювати події, наприклад, відправку листа, смс-повідомлення чи дзвінок.
За допомогою нагадування система вчасно повідомить про час виконання запланованих подій. У календарі відображаються всі заплановані завдання на день, тиждень, місяць.
Інструменти CRM-системи ІМЕДу дають можливість отримати звітність по ефективності роботи менеджерів з продажу, по наповненню клієнтської бази за певний період, по продажах та заборгованості клієнтів, звіт по воронці продажів, по ефективності каналів продажу.
ІМЕД дає можливість збирати різноманітну статистику та налаштовувати звіти під потреби користувачів.
запропонуйте ідею
додаткового функціоналу
системи ІМЕД