Медична інформаційна система ІМЕД має зручний робочий стіл для роботи оператора call-центру. Він дозволяє за лічені секунди записати пацієнта, який вже є в CRM-системі, на прийом до лікаря. Візит пацієнта може тривати 20 хвилин, півгодини, 50 хвилин, це неважливо, оскільки оператор може вказувати довільні часові інтервали, керуючись лише потребами пацієнта, а не вимогами програми.
Оператор також може вказувати статус прийому – відбувся чи ні – завдяки відповідному кольоровому забарвленню. Це дає можливість визначити точну кількість непояв на прийом та використати цю інформацію для подальшої роботи з цим негативним явищем.
Програма автоматично призначає кабінет для прийому пацієнта із списку пріоритетних кабінетів для лікаря відповідної спеціальності. Це зводить до мінімуму плутанину з кабінетами і гарантує наявність вільного приміщення для прийому пацієнта.
Завдяки інтеграції МІС ІМЕД з IP телефонією при вхідному дзвінку в клініку оператор бачить на моніторі, хто телефонує, і може звернутися до клієнта на ім’я. Крім того, він також отримує всю необхідну інформацію про клієнта – перелік послуг, які він раніше замовляв, наявність заборгованості за попередні візити. Маючи таку інформацію, оператор відповідним чином будує бесіду з клієнтом.
Завдяки IP телефонії опрацьовуються 100% вхідних дзвінків, збирається статистика вхідних та вихідних дзвінків, записуються бесіди операторів з клієнтами. Керівник може прослухати записані телефонні розмови в системі ІМЕД.
Онлайн сервіси пошуку лікаря doc.ua та likarni.com – дієвий інструмент, що генерує клінікам та медичним центрам потік клієнтів. Зважаючи на це, ми зробили інтеграцію робочого столу оператора з цими сервісами. Така інтеграція значно прискорила процес запису пацієнта на прийом.
Оператори колл-центру мають змогу в системі планувати та здійснювати вихідні дзвінки клієнтам, які записалися на прийом заздалегідь, наприклад, за тиждень до візиту.
По факту запису на прийом програма сама відправляє клієнтам смс-повідомлення з підтвердженням запису та інформацією про день та час візиту.
запропонуйте ідею
додаткового функціоналу
системи ІМЕД