Можливості ІМЕД
13.12.24
Автоматизація процесів у салоні краси: облік витратних матеріалів
Сучасні салони краси, які прагнуть бути конкурентоспроможними, усе частіше звертаються до автоматизації бізнес-процесів. Це дозволяє оптимізувати роботу, забезпечити якісний сервіс для клієнтів та зменшити ручну працю. Одним із ключових аспектів такої автоматизації є управління складними послугами та витратними матеріалами. У багатьох послугах салонів краси витрати включають не лише роботу майстра, але й використання конкретних матеріалів. Наприклад: для фарбування волосся використовуються фарби, активатори та інші компоненти. для фарбування нігтів необхідні лак, гель для зміцнення, форми для нарощування та елементи декору. для...
27.11.24
Комісійна торгівля в МІС ІМЕД: приклад салону краси
Комісійна торгівля в салонах краси — це бізнес-модель, за якої салон надає майданчик для реалізації товарів (косметики, аксесуарів, засобів для догляду тощо) на умовах комісії. У цьому випадку власники товарів (постачальники або виробники) передають продукцію салону для продажу, а салон отримує комісійну винагороду з кожної проданої одиниці. Між салоном краси (комісіонером) і постачальником товару (комітентом) укладається договір комісії, де визначаються: Розмір комісійної винагороди (відсоток від продажу або фіксована сума). Умови реалізації товару (терміни, ціни, порядок оплати). Відповідальність сторін (за зберігання...
01.07.24
Нові можливості в програмі ІМЕД
В умовах зростаючої конкуренції на ринку медичних послуг приватні медичні заклади постійно шукають нові шляхи для підвищення якості обслуговування та задоволення потреб своїх пацієнтів. Одним з ефективних методів є пропозиція пацієнтам додаткових товарів, які можуть включати в себе медичні препарати, вітамінні комплекси, засоби для догляду та інші продукти, що сприяють поліпшенню здоров'я - залежно від спеціалізації медичного закладу. Для клінік такі рекомендації несуть значну комерційну вигоду. По-перше, це збільшує середній чек, адже пацієнти купують рекомендовані товари безпосередньо в клініці. По-друге,...
15.01.24
Налаштування інтерфейсу в програмі ІМЕД
Програма ІМЕД зручно адаптується не лише до унікальних потреб кожного окремого медичного закладу, а й до потреб кожного користувача. Ви можете легко організувати свій робочий простір в програмі, розмістивши меню основних розділів там, де вам буде зручно. Розповідаємо та показуємо, як це зробити. Якщо у вас виникли питання чи потрібна консультація, звертайтесь до нас за телефонами (044) 209 93 20, (067) 467 90 05 чи імейлом info@imed.ua.
06.11.23
Підключення POS-терміналу до програми ІМЕД
Для того, щоб приймати від клієнтів/пацієнтів вашого салону краси чи медичного центру оплати за допомогою платіжних карт чи смартфонів (з використанням платіжних сервісів Google Pay, Apple Pay), необхідно підключити послугу еквайрингу та встановити POS-термінал у вашому закладі. Що таке послуга еквайрингу Банки можуть надавати послугу еквайрингу, яка дає можливість приймати оплати з платіжних карток міжнародних та національних платіжних систем за товари та послуги через POS-термінал. Банк, як правило, і є постачальником обладнання для здійснення таких платіжних операцій. І...
31.08.23
Навіщо потрібно оновлювати програму ІМЕД
У розробників робота над програмним забезпеченням після його випуску не припиняється і триває постійно. Вони турбуються про нові функціональні можливості для вашого бізнесу, про актуальність форм звітності з урахуванням вимог законодавства, про зручність вашої роботи в програмному продукті, а також про можливості інтеграцій з різноманітними сервісами та обладнанням, які ви можете потребувати у вашій роботі. Ми постійно працюємо над поліпшенням програми ІМЕД, враховуючи побажання та потреби наших клієнтів. Так з’являються нові функції, які дають можливість співробітникам клінік, медичних центрів, салонів...
28.06.22
ІМЕД в мережах пунктів забору біоматеріалів для лабораторних досліджень
Мережі лабораторій зазвичай автоматизують свою роботу за допомогою лабораторних інформаційних систем (ЛІС). Таке програмне забезпечення для лабораторій враховує усю специфіку діяльності цієї сфери - від прийому замовлення (від пацієнта чи з медичного центру), проведення лабораторних досліджень та відправлення їх результатів пацієнту чи в медичний центр. Якщо у вас мережа пунктів забору біологічного матеріалу для лабораторних досліджень і ви співпрацює з лабораторіями у частині проведення лабораторних досліджень, вам також може знадобитися щось на кшталт спрощеної лабораторної інформаційної системи. Ми пропонуємо...
23.04.21
Інтеграція ІМЕДу з IP телефонією Stream Telecom
В програмі ІМЕД реалізовано інтеграцію з IP телефонією Stream Telecom. Інтеграція забезпечує наступні можливості: Набір номера безпосередньо із картки клієнта; При вхідному дзвінку з’являється вікно з можливістю створити картку нового клієнта; якщо телефонує клієнт, який вже є в інформаційній системі, відкривається картка з його даними; Можливість розподілу дзвінків між співробітниками, які працюють в ІМЕДі; Записи дзвінків зберігаються в картці клієнта з можливістю їх прослуховувати; Використання телефонії Stream Telecom безпосередньо із програми ІМЕД без використання кабінету телефонії. Підключення телефонії просте і...
17.04.19
Що необхідно підготувати для початку роботи в програмі ІМЕД
Перш, ніж почати вести облік в програмі, її треба для цього налаштувати, тобто внести первинну інформацію, яка знадобиться для подальшої роботи. Ми підготували перелік тих даних, які необхідно підготувати для початку роботи в медичній інформаційній системі ІМЕД. Мінімально необхідні дані для початку налаштування програми ІМЕД (створення користувача) ФІО користувача програми Посада користувача Контактний номер телефону, Адреса електронної пошти Створення паролю для входу в програму Мінімально необхідні дані для початку роботи в програмі ІМЕД Реквізити організації, від імені якої буде...
17.04.19
Лікарі та продажі: як МІС допоможе вирішити цю дилему
Медичний приватний заклад – це перш за все медичний бізнес. Звичайно, він створюється з місією допомагати людям зберігати та поліпшувати своє здоров’я, однак без комерційної складової та підтримки певного рівня дохідності такий бізнес не працюватиме довго. Ми вже говорили з вами про те, наскільки важливою є роль лікаря у задоволеності клієнта медичними послугами та розвитку його лояльності до медичного закладу, а відтак, і у повторних продажах. Сьогодні розповімо, як медична інформаційна система може допомогти лікарю продавати більше, по суті не...