Медичний маркетинг
03.06.19
Особливості медичних послуг
Споживачі послуг часто ототожнюють виконавця послуги (окремого співробітника) з усією компанію, і, як правило, не отримавши бажаний результат від одного працівника, вони вже не звертаються до цієї компанії повторно, аби переконатися, що інший працівник упорається із завданням бездоганно. Споживачі для себе відразу відмічають – в цій компанії надають неякісні послуги. Організаціям зі сфери послуг слід підбирати висококваліфікований персонал, який зможе підтримувати добру репутацію компанії на ринку. Другі шанси даються вкрай рідко. І так усюди. Сектор приватної медицини не становить виключення....
13.05.19
Що таке медичний маркетинг
Відносно нещодавно в сфері просування медичних послуг почали говорити про поняття медичного маркетингу. Необхідність в цьому окремому напрямку маркетингу зумовлена насамперед специфікою відносин провайдерів медичних послуг зі своїми споживачами. Як правило, пацієнти мають низький ступінь інформованості про послуги, не можуть визначити якість наданої послуги, можуть оцінити лише сервісну складову і змушені довіритися спеціалісту. Рівень довіри лікарю та клініці в цілому може як спростити, так і ускладнити процес лікування. В останньому випадку говорять про ятрогенні захворювання – ті, що викликані діями...
13.07.18
Як залучити пацієнтів у медцентр чи клініку
Ринок приватної медицини - ось де не з чуток знають про конкуренцію та боротьбу за клієнта: з більш ніж 50000 приватних медичних центрів і клінік - 40% знаходяться в Києві. Щодня з'являються нові приватні кабінети та медичні центри, філії мережевих медичних клінік. Як їм вдається знаходити і утримувати своїх пацієнтів, забезпечувати роботою персонал, отримувати прибуток від вкладених інвестицій? Ми проаналізували досвід наших клієнтів - медичних центрів, інших приватних медичних закладів і свій досвід в якості пацієнтів та склали список ефективних...