Блог
13.05.19
Що таке медичний маркетинг
Відносно нещодавно в сфері просування медичних послуг почали говорити про поняття медичного маркетингу. Необхідність в цьому окремому напрямку маркетингу зумовлена насамперед специфікою відносин провайдерів медичних послуг зі своїми споживачами. Як правило, пацієнти мають низький ступінь інформованості про послуги, не можуть визначити якість наданої послуги, можуть оцінити лише сервісну складову і змушені довіритися спеціалісту. Рівень довіри лікарю та клініці в цілому може як спростити, так і ускладнити процес лікування. В останньому випадку говорять про ятрогенні захворювання – ті, що викликані діями...
25.04.19
Вітаємо з Великоднем!
Вітаємо вас зі світлим святом Великодня! Від усього серця бажаємо вам благодаті, добробуту, окриленого настрою, миру, злагоди та душевної величі! Хай дзвони цього Великого Дня принесуть у вашу оселю радість, щастя, віру, надію і любов. Нехай ця радісна подія стане для кожного початком нового життя - кращого та добрішого! Всіх вам земних благ!  
17.04.19
Що необхідно підготувати для початку роботи в програмі ІМЕД
Перш, ніж почати вести облік в програмі, її треба для цього налаштувати, тобто внести первинну інформацію, яка знадобиться для подальшої роботи. Ми підготували перелік тих даних, які необхідно підготувати для початку роботи в медичній інформаційній системі ІМЕД.   Мінімально необхідні дані для початку налаштування програми ІМЕД (створення користувача) ФІО користувача програми Посада користувача Контактний номер телефону, Адреса електронної пошти Створення паролю для входу в програму Мінімально необхідні дані для початку роботи в програмі ІМЕД Реквізити організації, від імені якої буде...
17.04.19
Лікарі та продажі: як МІС допоможе вирішити цю дилему
Медичний приватний заклад – це перш за все медичний бізнес. Звичайно, він створюється з місією допомагати людям зберігати та поліпшувати своє здоров’я, однак без комерційної складової та підтримки певного рівня дохідності такий бізнес не працюватиме довго. Ми вже говорили з вами про те, наскільки важливою є роль лікаря у задоволеності клієнта медичними послугами та розвитку його лояльності до медичного закладу, а відтак, і у повторних продажах. Сьогодні розповімо, як медична інформаційна система може допомогти лікарю продавати більше, по суті не...
15.04.19
Робоче місце лікаря в МІС ІМЕД
Сьогодні розкажемо вам детальніше про автоматизоване робоче місце лікаря в медичній інформаційній системі ІМЕД. Для роботи лікаря в ІМЕДі передбачений увесь необхідний інструментарій. Зі  свого робочого місця лікар: бачить свій графік прийомів та може записувати пацієнтів до себе на прийом; отримує доступ до електронної медичної карти пацієнта: історії хвороби, історії замовлень, усіх наявних результатів лабораторного та інструментального обстеження, висновків лікарів; має змогу переглядати файли різних форматів, зображення; Зі свого робочого місця лікар може роздруковувати висновки прийому та протоколи досліджень. [caption...
12.03.19
Як адміністратор клініки впливає на продажі
Адміністратор медичного закладу, як правило, виконує дві основні функції: продаж та адміністрування пацієнтів в клініці. Лише деякі клініки можуть передати функцію продажів менеджерам з продажу, в більшості ж медичних закладів адміністратору доводиться поєднувати і продажі, і роботу на рецепції.   Продажі Адміністратор приймає вхідні дзвінки, спілкується з потенційним клієнтом клініки і записує його на прийом. Для високих конверсій адміністратор повинен вміти визначати тип клієнта, що телефонує, перехоплювати ініціативу, задавати клієнту правильні питання і робити пропозицію. Дуже важливі інформованість та експертність...
06.03.19
Вітаємо з 8 березня!
Чарівні жінки! У цей чудовий день прийміть наші найщиріші побажання зі святом Весни! Бажаємо Вам тепла і любові в серці, чудового настрою і прекрасного самопочуття. Нехай кожен Ваш день буде сонячним і радісним, нехай довкола Вас панують любов і гармонія, а на Вашу честь розквітають квіти й звучить музика. Будьте завжди усміхнені, сповнені надій та оптимізму. Бажаємо Вам щастя й вдачі, міцного здоров’я, здійснення всіх мрій та бажань. Хай у Вашій оселі завжди панують мир, злагода і добробут. Будьте красиві,...
25.02.19
Як спілкування з лікарем впливає на лояльність пацієнта
Як правило, пацієнт обирає клініку для свого лікування та лікування сім’ї, зважаючи на якість отриманих в ній медичних послуг. Звичайно, на вибір клініки впливає багато інших факторів, однак вирішальним є саме цей. Незадоволеність медичними послугами змушує пацієнтів продовжувати пошуки «своєї»  клініки та «свого» лікаря. І ось тут цікавими для власників/директорів медичних закладів можуть бути результати дослідження, проведеного з участю 500 пацієнтів. Дослідження показало, що задоволеність пацієнтів медичними послугами тісно пов’язана із задоволенням пацієнтів комунікацією з лікарем. Здатність лікаря з повагою відноситися...
21.02.19
Як зробити медбізнес ефективним завдяки медичній системі
Популярність приватних медичних закладів постійно зростає, оскільки вони, у порівнянні з державною медициною, здатні забезпечити пацієнтів високим рівнем медичної допомоги та мають необхідне діагностичне обладнання для проведення різноманітних обстежень. Саме якісна діагностика уможливлює та прискорює постановку правильного діагнозу.   Насьогодні в Україні працює близько 50 000 приватних клінік та медичних центрів і щороку відкриваються нові приватні медичні заклади та філії вже існуючих.   На ринку медичних послуг конкуренція за клієнта достатньо жорстка і змушує медичні заклади постійно вдосконалюватися, підвищувати ефективність лікування та...
12.02.19
Критерії оцінки якості медичних послуг
Звертаючись до приватної клініки, пацієнти очікують високої якості послуг у порівнянні з тією, яку б вони отримали в державному медичному закладі. Вони готові платити більше, однак вимагають за свої гроші поваги до власного часу, високого професіоналізму персоналу, ефективного лікування, комфорту під час перебування в клініці. Сучасні технології дозволяють медичному закладу надавати медичні послуги на високому рівні, тож клінікам та медичним центрам потрібно впроваджувати їх у свою роботу, аби клієнти залишались задоволеними. Компанія Kelton Global провела опитування серед 1010 пацієнтів, щоб...