
Сучасна медицина неможлива без ефективних цифрових рішень. Клініки, які впроваджують медичні інформаційні системи (МІС), отримують можливість автоматизувати більшість процесів – від запису пацієнтів на прийом, ведення електронної медичної картки до фінансової та управлінської звітності. Ще більшої цінності МІС набуває завдяки інтеграції з інструментами комунікації, зокрема з IP-телефонією.

Управління приватною клінікою – це баланс між якістю медичної допомоги, ефективністю внутрішніх процесів та фінансовими результатами. На відміну від лікаря, який відповідає за лікування, керівництво медичного закладу має бачити системну картину: що відбувається з бізнесом загалом і які фактори впливають на його розвиток. Для цього критично важливо визначити та регулярно відстежувати ключові метрики. Вони дозволяють не тільки оцінювати поточний стан клініки, а й прогнозувати її майбутнє.

У сучасній медичній практиці якість лікування – це не лише про кваліфікацію лікарів, а й про зручність, увагу та своєчасну комунікацію з пацієнтом. Саме тому інтеграція медичної інформаційної системи ІМЕД з сервісом TurboSMS відкриває нові можливості для медичних закладів, які прагнуть бути ближчими до своїх клієнтів.




Подарункові сертифікати є зручним маркетинговим інструментом, який часто використовується в салонах краси та клініках естетичної медицини. Він дає кілька важливих переваг і клієнтам, і самій компанії. Медична інформаційна система ІМЕД, яку вже використовують студії краси та клініки естетичної медицини в свої діяльності, дає можливість вести облік сертифікатів та розрахунок сертифікатами за послуги.

У сучасних реабілітаційних центрах, як і в багатьох інших медичних установах, цифрові технології відіграють важливу роль у покращенні якості медичних послуг. Одним із ключових елементів сучасного реабілітаційного центру є медична інформаційна система (МІС), яка дозволяє автоматизувати всі процеси закладу, забезпечуючи ефективне управління лікувальним процесом, обліком пацієнтів та ресурсів.
У цій статті розглянемо важливість МІС у реабілітаційних центрах, акцентуючи увагу на її здатності оптимізувати та автоматизувати всі робочі процеси.

В умовах зростаючої конкуренції на ринку медичних послуг приватні медичні заклади постійно шукають нові шляхи для підвищення якості обслуговування та задоволення потреб своїх пацієнтів. Одним з ефективних методів є пропозиція пацієнтам додаткових товарів, які можуть включати в себе медичні препарати, вітамінні комплекси, засоби для догляду та інші продукти, що сприяють поліпшенню здоров’я – залежно від спеціалізації медичного закладу.

Програма ІМЕД зручно адаптується не лише до унікальних потреб кожного окремого медичного закладу, а й до потреб кожного користувача. Ви можете легко організувати свій робочий простір в програмі, розмістивши меню основних розділів там, де вам буде зручно. Розповідаємо та показуємо, як це зробити.

