Блог
13.12.24
Автоматизація процесів у салоні краси: облік витратних матеріалів
Сучасні салони краси, які прагнуть бути конкурентоспроможними, усе частіше звертаються до автоматизації бізнес-процесів. Це дозволяє оптимізувати роботу, забезпечити якісний сервіс для клієнтів та зменшити ручну працю. Одним із ключових аспектів такої автоматизації є управління складними послугами та витратними матеріалами. У багатьох послугах салонів краси витрати включають не лише роботу майстра, але й використання конкретних матеріалів. Наприклад: для фарбування волосся використовуються фарби, активатори та інші компоненти. для фарбування нігтів необхідні лак, гель для зміцнення, форми для нарощування та елементи декору. для...
27.11.24
Комісійна торгівля в МІС ІМЕД: приклад салону краси
Комісійна торгівля в салонах краси — це бізнес-модель, за якої салон надає майданчик для реалізації товарів (косметики, аксесуарів, засобів для догляду тощо) на умовах комісії. У цьому випадку власники товарів (постачальники або виробники) передають продукцію салону для продажу, а салон отримує комісійну винагороду з кожної проданої одиниці. Між салоном краси (комісіонером) і постачальником товару (комітентом) укладається договір комісії, де визначаються: Розмір комісійної винагороди (відсоток від продажу або фіксована сума). Умови реалізації товару (терміни, ціни, порядок оплати). Відповідальність сторін (за зберігання...
14.10.24
Розрахунок подарунковими сертифікатами в МІС ІМЕД

Подарункові сертифікати є зручним маркетинговим інструментом, який часто використовується в салонах краси та клініках естетичної медицини. Він дає кілька важливих переваг і клієнтам, і самій компанії. Медична інформаційна система ІМЕД, яку вже використовують студії краси та клініки естетичної медицини в свої діяльності,  дає можливість вести облік сертифікатів та розрахунок сертифікатами за послуги.

01.10.24
Медична інформаційна система в реабілітаційному центрі: автоматизація процесів для підвищення ефективності

У сучасних реабілітаційних центрах, як і в багатьох інших медичних установах, цифрові технології відіграють важливу роль у покращенні якості медичних послуг. Одним із ключових елементів сучасного реабілітаційного центру є медична інформаційна система (МІС), яка дозволяє автоматизувати всі процеси закладу, забезпечуючи ефективне управління лікувальним процесом, обліком пацієнтів та ресурсів.

У цій статті розглянемо важливість МІС у реабілітаційних центрах, акцентуючи увагу на її здатності оптимізувати та автоматизувати всі робочі процеси.

01.07.24
Нові можливості в програмі ІМЕД

В умовах зростаючої конкуренції на ринку медичних послуг приватні медичні заклади постійно шукають нові шляхи для підвищення якості обслуговування та задоволення потреб своїх пацієнтів. Одним з ефективних методів є пропозиція пацієнтам додаткових товарів, які можуть включати в себе медичні препарати, вітамінні комплекси, засоби для догляду та інші продукти, що сприяють поліпшенню здоров’я – залежно від спеціалізації медичного закладу.

15.01.24
Налаштування інтерфейсу в програмі ІМЕД

Програма ІМЕД зручно адаптується не лише до унікальних потреб кожного окремого медичного закладу, а й до потреб кожного користувача. Ви можете легко організувати свій робочий простір в програмі, розмістивши меню основних розділів там, де вам буде зручно.  Розповідаємо та показуємо, як це зробити. 

06.11.23
Підключення POS-терміналу до програми ІМЕД
Для того, щоб приймати від клієнтів/пацієнтів вашого салону краси чи медичного центру оплати за допомогою платіжних карт чи смартфонів (з використанням платіжних сервісів Google Pay, Apple Pay), необхідно підключити послугу еквайрингу та встановити POS-термінал у вашому закладі.   Що таке послуга еквайрингу   Банки можуть надавати послугу еквайрингу, яка дає можливість приймати оплати з платіжних карток міжнародних та національних платіжних систем за товари та послуги через POS-термінал. Банк, як правило, і є постачальником обладнання для здійснення таких платіжних операцій. І...
31.08.23
Навіщо потрібно оновлювати програму ІМЕД
У розробників робота над програмним забезпеченням після його випуску не припиняється і триває постійно. Вони турбуються про нові функціональні можливості для вашого бізнесу, про актуальність форм звітності з урахуванням вимог законодавства, про зручність вашої роботи в програмному продукті, а також про можливості інтеграцій з різноманітними сервісами та обладнанням, які ви можете потребувати у вашій роботі. Ми постійно працюємо над поліпшенням програми ІМЕД, враховуючи побажання та потреби наших клієнтів. Так з’являються нові функції, які дають можливість співробітникам клінік, медичних центрів, салонів...
23.02.23
Виклики для медичного бізнесу в умовах війни

Воєнні конфлікти зазвичай призводять до збільшення кількості поранених та тяжкохворих пацієнтів, що стає справжнім викликом для медичної сфери. Одним із основних завдань медичних закладів під час війни є надання екстреної медичної допомоги пораненим на фронті. Клініки забезпечують пацієнтам необхідний медичний огляд та процедури, медичні засоби та ліки, зокрема антибіотики, знеболюючі засоби та інші препарати. Крім цього, вони забезпечують медичну допомогу цивільному населенню, що страждає від наслідків воєнного конфлікту, зокрема надають допомогу при травмах, опіках, отруєннях та інших невідкладних станах.

28.06.22
ІМЕД в мережах пунктів забору біоматеріалів для лабораторних досліджень

Якщо у вас мережа пунктів забору біологічного матеріалу для лабораторних досліджень і ви співпрацює з лабораторіями у частині проведення лабораторних досліджень, вам може знадобитися щось на кшталт спрощеної лабораторної інформаційної системи. Ми пропонуємо вам розглянути нашу програму ІМЕД. Інформаційна система ІМЕД має всі можливості, які необхідні для автоматизації бізнес-процесів в мережах пунктів забору біологічного матеріалу для лабораторних досліджень – від оформлення замовлення клієнта до отримання фінансового результату діяльності підприємства.